Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 19 lutego 2012

co to miłość?

Miłość... czasem się zastanawiam się co to jest miłość? Co to znaczy kochać kogoś?? Czy kiedyś się zakocham, tak na zabój do końca życia, no i czy to jest możliwe???
Myślę, że raz byłam zakochana a raz kochałam. Zauroczenie też kilkakrotnie przeżyłam... Tylko to wszystko było tak dawno, że ja już nie pamiętam jak to jest mieć motyle w brzuchu, nie móc się skupić na niczym a przed oczami widzieć tylko Jego twarz. Ehhh strasznie chciałabym to znowu poczuć......
Często się zastanawiam dlaczego jestem sama, dlaczego nie mogę znaleźć miłości. Wiem, że nie mam wyglądu modelki (ciut za dużo mnie jest) no ale wygląd to nie wszystko. I czasem jak mam bardzo wredny i marny humor i nastrój to myślę że nie dość że wygląd mam do bani to jeszcze z moim wnętrzem jest coś nie tak. Na szczęście nie zawsze tak myślę. Wiem że obiektywna względem siebie nigdy nie będę, ale tak sobie myślę, że buzi nie mam najgorszej, serducho chyba dobre, inteligencja – z tym to różnie bywa, ale najgorzej chyba też nie jest.
No i tak się zastanawiam o co w tym wszystkim chodzi?
Kiedyś usłyszałam, że jak bym skinęła palcem to każdy mógłby być mój. Tylko nie dowiedziałam się jak mam kiwać tym paluszkiem.
No ale póki co tęsknię za tym uczuciem i jeszcze trochę nadziei mam że się mi przytrafi....

W południe miałam w głowie więcej przemyśleń, ale się chyba ulotniły. No nic jak wrócą to jeszcze skrobnę coś.

3 komentarze:

  1. Motyle w brzuchu..najpiękniejsze uczucie. Może się z tym tylko równać miłość do dziecka. Madziu,życzę Ci tego. I trzymam kciuki. I pamiętaj, że jesteś naj_naj...

    OdpowiedzUsuń
  2. Magda - masz to samo co ja ;)
    Po prostu nie spotkałyśmy jeszcze facetów, którzy na nas zasłużyli! Bylejakość mamy na wyciągnięcie ręki. A nie o to nam chodzi, prawda? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dani za miłością do dziecka też tęsknię i to bardzo, ale z dnia na dzień moja wiara jest mniejsza zwłaszcza jeśli chodzi o dzeiciaczka - ale to inna historia. Wiem wiem ze jestem naj... tylko jak mam zły dzień do kończę to ... gorsza
    Kryształku mimo wszystko chcę wierzyć że gdzieś tam (wolałabym żeby jednak TU) jest ta nasza druga połówka i że nasze "kanty" życie nie bardzo zniszczyło żebyśmy mogli się dopasować jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń