Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 13 marca 2012

urodziny.....

No i nadszedł dzień urodzin.... Nie wiem czy mam się cieszyć czy płakać... Czas zapiernicza szybko, bardzo szybko....
A ja zamiast się cieszyć cały dzień to chodzę wkurwiona na maxa. Ta praca kiedyś mnie naprawdę doprowadzi do nerwicy (zresztą chyba już mam), załamania psychicznego albo jeszcze czegoś, np. rozwalę coś w pracy albo uszkodzę siebie.
Z miłych rzeczy to byłam u fryzjera dziś, szkoda ze tylko cięcie ale jak w końcu dostanę w pracy premię to walnę taki kolor że się nie poznam :), odebrałam laptopa z serwisu. Oj weekend bez lapka był ciężki... ale jeż jest wyczyszczony odkurzony i cichutki że nawet nie wiem że działa.
A i jeszcze w sobotę dostałam info że sesja zdjęciowa na którą się zgłaszałam dojdzie do skutku. Powiem Wam, że mam pietra przed tą wystawą. Podaję Wam linka do zdjęć fotografki, która będzie robiła fotki. 
ZDJĘCIA
Mam pietra ale i też się cieszę bo znowu coś ciekawego się będzie dziać. Mam nadzieję, ze będzie fajna zabawa, i zdjęcia wyjdą ładne.

Humorek mój jest znowu nieteges.... W sobotę się poryczałam :( czy to kiedyś minie??? Czy to wszystko z tego, że w pracy tak nerwowo i przesilenie wiosenne???
W piątek mam nadzieję, że będzie miło bo znajome mają do mnie wpaść na winko i coś słodkiego albo lody z chipsami (tego jeszcze nie próbowałam).
Jejku tak bym się chciała cofnąć w czasie do okresu gdzie życie płynęło beztrosko, bez stresów, nerwów....
Z jednej strony mam tyle rzeczy w głowie które chciałabym napisać a z drugiej ciężko mi to idzie. Może dlatego że za dużo naraz bym chciała przekazać? Dlatego pewnie zrobię sobie przerwę i spróbuję poukładać, posortować. Może dziś może jutro a może za tydzień.... Czasem jestem zbyt niecierpliwa i chciałabym wszystko naraz tu i teraz.... Ale nie da się, trzeba się uczyć cierpliwości i pokory do życia do ludzi...
Buziaki kochani Wam zostawiam CMOK CMOK CMOK

5 komentarzy:

  1. Madziu, jeszcze raz wszystkiego najlepszego.
    A sesja będzie cudna. Zobaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ... kurcze, już chyba wszędzie składałam Ci życzenia :) ale życzeń nigdy za dużo :)
    dlatego tutaj też - 100 lat kochana !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, jakie piękne te zdjęcia z linka!
    A Twoje nie wyjdą fajnie... to TY na nich wyjdziesz bosko! :D ..i dzięki temu będzie można powiedzieć, że też są fajne ;)

    Kochana, spełnienia marzeń! Tych takich tylko Tobie znanych. Do tego ogrom zdrowia i ciut pieniędzy. Reszta się ułoży :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny bardzo bardzo Wam dziękuję za życzenia!!!!
    A co do zdjęć to mam nadzieję, że będą czadowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja i ja.... Madziu, szczęścia życzę...świętego spokoju też ;)

    OdpowiedzUsuń