Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 30 kwietnia 2012

w końcu słońce w końcu uśmiech w końcu radość!!!!


No i w końcu mogę napisać, że od prawie 4 dni uśmiech nie schodzi z mojej buzi :))))))))))
W piątek po pracy pojechałam do Wysowej..... no i jak zwykle, bo inaczej być nie może, śmiechu było co niemiara...... Wiecie dawno, naprawdę dawno się tak nie śmiałam, aż mnie policzki bolały ze śmiechu.
Zaczęło się w piątek tym, że zrobiłam herbatę z zimnej wody :) a potem to już leciało hihihiii.... Dużo bym musiała tu opisywać a chyba mi się nie chce. Ale mówię Wam w sobotę jeśli ktoś z boku obserwował mnie i koleżankę to musiał stwierdzić że jesteśmy pijane od samego rana, więc choć trochę sobie możecie sobie wyobrazić jak było wesoło.
Pogoda wręcz jak w środku lata... słońce, upał, duchota.... Park robi się coraz bardziej zielony z dnia na dzień a wręcz z godziny na godzinę..... Jest pięknie!!!!!!!





Miałam wrócić wczoraj, ale... atmosfera cudowna więc przedłużyłam pobyt o jedną nockę :) A wieczorkiem posiedzenie na polku w cudownym towarzystwie i znowu dawka śmiechu zbliżająca się do maximum którą jestem w stanie przyjąć :) Ale myślę, że jak by było jeszcze bardziej śmiechowo to chyba nie wytrzymałyby nam pęcherze hihihihiiii
Wróciłam dzisiaj. Musiałam wpaść na chwilę do pracy. Szłam z duszą na ramieniu, bo się trochę bałam czy nie będę musiała coś tam robić co w piątek nie poszło tak jak chcieliśmy. Ale na szczęście nie dostałam info żeby sprawdzać, kombinować, więc szybciutko się zawinęłam :) W skrzynce na listy znalazłam kopertę z energetyki i też z duszą na ramieniu otwierałam a jak zobaczyłam jakąś kwotę to się przestraszyłam, że znowu coś gdzieś muszę dopłacić, ale dzień jest dziś dla mnie cudny i to ja mam nadpłatę!!!! Więc po 10 idę sobie kupić jakieś butki na lato.
I jeszcze jedno... jak cudownie jest poznawać nowych ludzi... a jeszcze jak jest to osóbka która jest maksymalnie pozytywnie zakręcona..... z przeogromną energią....
Ania dziękuję, że mogłam Cię poznać i mam nadzieję, że jeszcze nie raz się spotkamy w Wysowej albo Krakowie.....

Kocham świat, kocham wiosnę, kocham zieleń, kocham kolory przyrody........
Trwaj cudowna chwilo TRWAJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz