Łączna liczba wyświetleń

piątek, 13 kwietnia 2012

trzynasty i to piątek :)

Jak ja lubię jak 13 wypada w piątek :) Choć dziś może nie było tak miło ale przecież to piątek ......
Humorek mam naprzemienny. Stwierdzam, że jak jestem w pracy to nie mogę mieć dobrego humorku, bo jak się utrzymuje trochę dłużej to zaraz coś go zepsuje.......
Ale jestem w domku co prawda z robotą na weekend ale robotka miła i przyjemna znaczy klikanie nie wymagające zbytniego wytężania umysłu (nie żebym wcale nie musiała myśleć ale nie bardzo intensywnie)
Dzień zakręcony był troszkę, spieszyłam się z robotą a wiadomo jak to jest, jak się człowiek spieszy to potem traci dwa razy tyle czasu żeby to poprawić........
eee nie chciałam o pracy tyle pisać...
Dziś zostałam (nie wiem czy chcące czy nie) zrobiona z lekka w „konia” :D Moja I..... (znamy się już ponad 4 lata, kochana kumpela po „fachu”) zrobiła mi numer :D Zadzwoniła i powiedziała, że właśnie wyjeżdża z sali operacyjnej..... Się przestraszyłam przeokropnie.... a ona właśnie o tej godzinie 7 lat temu wyjeżdżała z sali po wycieńciu pieroństwa. Numer wyszedł jej pierwsza klasa (choć stwierdziła, że nie miała takiego zamiaru :D )
7 lat.......... kawał czasu..... A ja od czterech lat ją gonię i gonię....
Pamiętam nasze pierwsze spotkanie, pod gabinetem onkologa. Wyleciała specjalnie z pracy żeby pokazać, że u mnie też będzie wszystko dobrze. I... jest moją rówieśnicą a zachorowała 3 lata wcześniej...... Więc może być dobrze i tak będzie. Ona dalej będzie mi uciekać a ja dalej będę ją gonić :D i oby tak było przez kolejne co najmniej 50 lat......

A z jeszcze miłych wiadomości, to mam jedno zdjęcie z sesji mojej :)
Póki co nie wklejam, bo nie moja. Może później pojawi się w sieci jak będzie już wystawa gotowa, albo spytam Pani Edyty czy mogę wkleić tutaj (może się zgodzi)
A fotka jest łada (wiem wiem trochę to nieskromne ale mi się podoba) :D

1 komentarz:

  1. Wiosna, wiosna!
    Pozytywne myślenie, wyjące przeraźliwie koty o północy, ciepły deszczyk i zapach ziemi :))

    Oby więcej takich piątków było cudnych!

    A fotka wcale nie jest ładna - jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń