Łączna liczba wyświetleń

piątek, 22 czerwca 2012

czas za szybko umyka....


Pisać nie pisać a jak pisać to co napisać.....
Dobra zamotałam trochę :D
Co u mnie??? Świetnie, choć jak zawsze wiadomo mogłoby być zdecydowanie lepiej.
Dzień za dniem mija, raz zleci szybciej raz wolniej. Tylko tak się zastanawiam, dlaczego te dni, chwile które są cudowne i chciałoby się żeby trwały zawsze, kończą się najszybciej. A te momenty w naszym życiu, które niekoniecznie są pożądane ciągną się jak guma do majtek, i mamy wrażenie, że nigdy nie miną.
Powinnam coś skrobnąć wcześniej, ale ja na to potrzebuję weny. Nie, żebym nie miała o czym pisać ale chęci zabrakło.
Ten tydzień nie był już taki fajny jak ten co już miną (no właśnie miną zdecydowanie za szybko....)
Tamten czas..... może pozostawię bez komentarza słownego a wkleję parę fotek :)













Tydzień świetny a weekend jeszcze lepszy.
Dużo przyjaciół wokół mnie było i to był cudowny czas. Ubaw był po pachy albo i jeszcze większy :P
Nie będę się wdawać w szczegóły bo chyba by mi ręce odpadły jakbym chciała napisać co się działo. A jak piszę, że dużo przyjaciół, że zabawa przednia to znaczy że byłam w Wysowej :) u kochanych ludzi i jeszcze ściągnęłam towarzystwo :)
Sobota wieczór – patrz mecz Polska – Czechy i niedzielny dzień cudownie spędzony. A niedzielny wieczór.... cudowny koncert KULTU w Gorlicach.....
Też może pisać nie będę tylko wrzucę kilka fotek :)










A teraz czas mija mi na odliczaniu do urlopu. Ale to niestety jeszcze ponad miesiąc...... :(
Pozdrowienia zostawiam dla Was

Ostatnio cały czas uśmiechnięta Madzia

4 komentarze:

  1. Magda :)
    Fotki super. Facet przystojny :)
    A fotka Kazika z uniesionymi rękoma jest świetna. Aż Ci jej zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta fotka, co to go z przodu widać :)
    Choć ta z jego_szanownym zadkiem też niczegowata ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hihihiii właśnie się zastanawiałam o którą fotę Ci chodzi :))
    To ta z przodu to specjalne pozowanie Kazika, chyba stwierdził że dużo ludzi zdjęcia robi i stwierdził że zapozuje :)
    a koncert booooski 2,5 godziny grania...........

    OdpowiedzUsuń