Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 14 maja 2012

niecierpliwa jestem :)


I znowu poniedziałek.... praca praca.... Jak pomyślę, że mam pracować do 67 roku życia to mną telepie.... Jakoś ciężko mi to sobie wyobrazić. Kiedyś się śmiałam, że 2 godziny będę miała na wejście na 3 piętro (wysoki bo to kamienica) potem 4 godziny pracy i następne dwie na zejście z tego 3 piętra. Hihihihiiiii będziemy wchodzić z laseczkami, balkonikami itd. itp....... No chyba, żę nam windę zamontują, albo załatwią biura na parterze dla geriatrii :)
Miną kolejny weekend z bólem głowy.... Zaczyna się w piątek popołudniu a kończy w niedzielę wieczór. To normalnie już jakaś paranoja... Tabletki nie działają wrrrrrrrr... Może powinnam spróbować w piątek łyknąć jakąś tabletkę uspokajającą, może to by coś pomogło? Dziś dostałam radę coby w piątek się nabzdryngolić to wtedy będę przynajmniej znała powód bólu :) Może to też jest rozwiązanie :)
A teraz siedzę i czekam z niecierpliwością na pierwszy czerwcowy weekend, bo jadę do Krakowa. Co prawda będę miała wizytę kontrolną, ale to to chyba raczej formalność. W Krakowie 2 czerwca jest parada smoków. Nigdy nie byłam i chyba najwyższa pora hihihihiiii
No i spotkam się ze znajomymi i bardzo się cieszę. Zresztą zawsze się cieszę jak jadę do Krakowa i wiem, że czeka mnie mile spotkanie. A teraz, w końcu poznam... hihihiii ona już dobrze wie że o niej mówię :D
No i już się nie mogę doczekać a to jeszcze tyle czasu.
A potem jest Boże Ciało i mam nadzieję, że co poniektórym uda się zjechać do Wysowej i też się uda na spotkać :) Na pewno zrobię nalot :)
No a jeszcze chwilkę później 17 czerwca w Gorlicach będzie koncert KULT-u. I tego strasznie nie mogę się doczekać!!!!! Przypominają mi się czasy studenckie i Juvenalia i koncerty na Wiśle i szaleństwa pod sceną.... Ojjjj to były piękne czasy :)
Jejusia już się normalnie nie mogę doczekać tego wszystkiego!!!!!!!!!!
A to taki przedsmak tego co mnie czeka :)


W piątek w Radomiu była impreza, na której została zaprezentowana wystawa ze zdjęciami amazonek :)
Ponoć wszyscy byli zachwyceni :)
Puściłam zapytanie, czy wystawa będzie jeździć i jeśli tak to czy ja bym mogła ją do Gorlic :) a teraz czekam na odpowiedź. Fajnie by było.
Pozdowionka zostawiam dla odwiedzających mnie 

3 komentarze:

  1. Pierwszy czerwcowy weekend = nasze spotkanie!!!!
    Się kurde nie mogę doczekać :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi czerwcowy weekend = nasze spotkanie !!! :)
    Alejko, a może by tak do Wysowej ??? co ??? za ciosem :)
    Byłoby miło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja się cieszę, że Was mam, że Was zobaczę... I naprawdę niecierpliwie czekam!!!! Kryształku przyjeżdżaj będzie wesoło :)

    OdpowiedzUsuń