Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 10 grudnia 2015

Przymusowe wolne

No to już minęło 10 dni mojego bezrobocia.... Z jednej strony miło i przyjemnie bo bez stresu, napięcia i nerwów związanych z pracą a z drugiej strony.... doskwiera mi brak ludzi do których można się odezwać.
Wiem, że nigdy w 100% człowiekowi się nie dogodzi ;)
Póki co latałam załatwiać sprawy w Urzędzie Pracy.... dla mnie to porażka. Po raz kolejny utwierdziłam się w przekonaniu, że jak nie chcesz się przepracowywać za bardzo to idź pracować do Urzędu. Może jestem niesprawiedliwa........
Jeszcze trochę i będą Święta a potem Sylwester no i Nowy Rok.
Nowy Rok, nowe życie, nowa praca (mam nadzieję, ze w miarę szybko znaleziona)

A teraz tak trochę z innej beczki :)
Cofnę się trochę do początku roku. W marcu brałam udział w kolejnym super projekcie!!!
Projekt dotyczył „Fizjoterapia w procesie leczenia raka piersi” a podczas konferencji została otwarta wystawa: "Po obu stronach zwierciadła. Oblicza Amazonek".
Wzięcie udziału w tym projekcie to było kolejne wyzwanie :) a że ja uwielbiam takie rzeczy więc było po prostu bosko.
Sesja zdjęciowa cudna ale to jak wyglądałyśmy my modelki.... To był bodypainting. Byłyśmy malowane, nasze ciała były malowane... Cholernie żmudna i czasochłonna praca ale z jakimi efektami :)

23 października odbył się event i właśnie otwarcie wystawy. Zdjęcia wyszły cudnie. Równolegle były prowadzone dwie sesje zdjęciowe i baaardzo się cieszę, że byłam we właściwym miejscu :)
Podziwiam dziewczyny i jednego chłopaka, krórzy nas malowali.
Kocham takie akcje, jak coś się dzieje dobrego, jak można przekonać kobiety do badań i pokazać im, że ta choroba nie zawsze kończy się źle, że jak się wykryje wcześniej to wszystko kończy się szczęśliwie.

Myślałam, że uda mi się uporządkować trochę to co się działo przez czas mojej nieobecności ale nigdy dobra w porządkowaniu (zwłaszcza myśli) nie byłam ;)
Generalnie było raz na wozie raz pod wozem czyli jak zwykle :)
W Nowym Roku będę pewnie pisać jak przebiega mi szukanie pracy hihihiii i obym nie miała dużo do pisania :)

Pozdrowienia i buziaki zostawiam dla odwiedzających :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz